Welkom!

3 augustus 2011

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

5 Reacties

  1. Wim:
    1 januari 2012
    Maak er een mooie reis van!
    Veel plezier
  2. kees vooijs:
    1 januari 2012
    Geniet ervan. Ik weet al zeker dat jullie beter weer
    hebben dan wij hier.
  3. tineke voncken:
    1 januari 2012
    Andre en Ans heel veel plezier en een goede reis!!!
    Geniet van al het moois, en het mooie weer!!
  4. Esther:
    3 januari 2012
    Hmm ..zouden ze de reis wel overleefd hebben..tis zo stil..
  5. Grieteke:
    4 januari 2012
    They're alive!