Pnhom Pehn
22 januari 2012 - Phnom Penh, Cambodja
Gisteravond nog een massage gedaan door de blinds.Bij deze, eerst kijken dan doen......Na een uurtje dubbelgevouwen te zijn en gemasseerd met een kracht van een drietonner , kan ik vandaag amper zitten, Voel me een grote blauwe plek, helaas zijn mijn botjes en spieren hiervoor niet geschikt,Maar dat is een weet voor de volgende keer.
Pnhom Pehn is druk en gezellig en van milieu nog niet gehoord, wat een krioelend verkeer, Gespot: brommer met vader , drie kindjes achterop en een baby voorop bij papa, moet kunnen.dan een wollen muts op bij 30 graden, dat warmt het beste, Alle dames in flanellen pyama's letwel gebloemde is de laatste mode,Morgen is even de omgeving verkennen, het is ook chinees nieuwjaar en benieuwd of we er iets van zullen meemaken.Liefs van ons.
Pnhom Pehn is druk en gezellig en van milieu nog niet gehoord, wat een krioelend verkeer, Gespot: brommer met vader , drie kindjes achterop en een baby voorop bij papa, moet kunnen.dan een wollen muts op bij 30 graden, dat warmt het beste, Alle dames in flanellen pyama's letwel gebloemde is de laatste mode,Morgen is even de omgeving verkennen, het is ook chinees nieuwjaar en benieuwd of we er iets van zullen meemaken.Liefs van ons.
1 Reactie
-
Gejo:23 januari 2012Dan lijkt me die zachte massage door zo'n kleine Thaise in Chiang Mai toch veel lekkerder! Maar jij hebt nu wel de ervaring van eens wat anders. Gisterenavond even je honeurs waargenomen van de Compostella wandelgroep bijeenkomst bij Elly. De Boerenkool was heerlijk! En genieten jullie verder in Cambodja!