Killingfields

23 januari 2012 - Phnom Penh, Cambodja

Een bezoek gebracht aan de Killinfields. Met de tuk,tuk 45 minuten vanaf het centrum.Dit is zeker de moeite waard, Wel een vreselijk gebeuren daar, maar dat is de geschiedenis van het land, Onschuldigen met grote getalen omgebracht,Daarna met de tuk tuk naar het museum. Een oude school waar ze toen als gevangenen naar toe zijn gebracht.Daar wordt je wel even stil van. Veel documentatie en net als Auschwitz alles te bekijken .Wat heeft de bevolking geleden onder het regime.
Morgen trekken wij richting de kust richting Thailand.Lieve mensen XXXXXXXXX

1 Reactie

  1. Wim:
    28 januari 2012
    Hoe is het met jullie? Tijdje niets meer van jullie gelezen. Of zijn jullie al weer bijna thuis? Al vier weken weg toch? Er moeten ook weer centjes verdiend worden toch? Vanmiddag naar Kattuk-Noortuk. Alleen onze Knelis werkt nog. De rest van het gezelschap vertoeft in warme oorden. Wacht maar straks mogen wij!!!
    Groetjes en snel tot ziens