Killingfields
23 januari 2012 - Phnom Penh, Cambodja
Een bezoek gebracht aan de Killinfields. Met de tuk,tuk 45 minuten vanaf het centrum.Dit is zeker de moeite waard, Wel een vreselijk gebeuren daar, maar dat is de geschiedenis van het land, Onschuldigen met grote getalen omgebracht,Daarna met de tuk tuk naar het museum. Een oude school waar ze toen als gevangenen naar toe zijn gebracht.Daar wordt je wel even stil van. Veel documentatie en net als Auschwitz alles te bekijken .Wat heeft de bevolking geleden onder het regime.
Morgen trekken wij richting de kust richting Thailand.Lieve mensen XXXXXXXXX
Morgen trekken wij richting de kust richting Thailand.Lieve mensen XXXXXXXXX
Groetjes en snel tot ziens