We leven nog
29 januari 2012 - Bang Lamung, Thailand
l
Even uit de lucht, maar we zijn er weer.Na ee paar dagen een beetje zoeknd te zijn geweest, nu bij vriend van Jan .
Maar eerste reisdag had de bus een lekke band,Geen probleem , nieuwe band eronderuit, maar helaas de band paste niet,Dat was een paar uur wachten op heetst van de dag, maar ja ook dat moet je meemaken.Eindelijk aan het strand provincie Rayong, Maar alles om 9 uur dicht.Nu bij Mart en op tijd ons natje en droogje. Eeen prachtig zwembad.Een paradijs op aarde. Wat heeft een mens nog meer nodig. Dinsdagoch tend gaan we nog twee daagjes naar strand Pataya.Een rustig stukje proberen te zoeken.Want vandaag langs boulevard gereden en dat was wel even schrikken.Leek Bangkok wel. Nog paar daagjes en dan gaan we al vertrekken,Nog even genieten van dezon
en warmte.Een dikke knuffel uit Thailand
Even uit de lucht, maar we zijn er weer.Na ee paar dagen een beetje zoeknd te zijn geweest, nu bij vriend van Jan .
Maar eerste reisdag had de bus een lekke band,Geen probleem , nieuwe band eronderuit, maar helaas de band paste niet,Dat was een paar uur wachten op heetst van de dag, maar ja ook dat moet je meemaken.Eindelijk aan het strand provincie Rayong, Maar alles om 9 uur dicht.Nu bij Mart en op tijd ons natje en droogje. Eeen prachtig zwembad.Een paradijs op aarde. Wat heeft een mens nog meer nodig. Dinsdagoch tend gaan we nog twee daagjes naar strand Pataya.Een rustig stukje proberen te zoeken.Want vandaag langs boulevard gereden en dat was wel even schrikken.Leek Bangkok wel. Nog paar daagjes en dan gaan we al vertrekken,Nog even genieten van dezon
en warmte.Een dikke knuffel uit Thailand